Jos blogissani ei ole juuri mitään tapahtunut minun puolestani, niin ei siellä ole vierailtukaan. Sen totesin, kun kävin katsomassa Google Analytic-työkalun tekemään vierailuanalyysia blogissani.
Koko sivujen elinkaaren ajan 31.1. - 22.2.2012 sivuillani on käyty 9 kertaa. 55,56% näistä on uusia vierailuja, 44,44 % uudelleen palaavia. Ei vielä kuitenkaan faneja. Hämmästyttävintä on, että
vain yksi vierailu analysoituu kieliperusteiseti Suomesta. Vaikka kirjoitani blogini suomeksi.
Right now 0 active visitors on site
Yhdeksän vierailua, viisi eri vierailijaa, keskimääräinen vierailuaika on 2 minuuttia 23 sekuntia.
Mobiilisti sivuillani on käyty kolmesti.
Summa summarum
Kun sivuilla ei ole sisältöä eikä niitä markkinoida, ei siellä vierailla. Jos "oikeasti" bloggasin markkinointi- tai myyntitarkoituksessa olisin huolestunut olemattomista vierailuista sivuillani.
Blogi, jossa tapahtuu ja, jossa on sisältöä saa vierailijat liikkeelle |
Jos luen blogipostauksia syötteenlukijan kautta, se ei taida näkyä analyticsissä, vai mitenköhän on.
VastaaPoistaHienot kuvat blogissasi!
Kiitos! Pitääkin selvittää syötteenlukijan kautta luetut postaukset. Voi olla ettei ne näy siellä.
VastaaPoistaNo minkäslaisiin tuloksiin päädyit Pirjo lukijoista?
Poista